بسم الله الرحمن الرحیم
🔰 وَ لَکُم فی القِصٰاصِ حَیٰوهٌ مجازات مجرم معنای امنیت
🖌️هزینه ساختن و اخلال در کار قضا و مجازات پس از تخریب نیروهای امنیتی و تضعیف جایگاه پلیس معنای هدف گرفتن امنیت و ثبات در جامعه است.
🖌️اگر قاضی به‌حق حکم نکند و از حکم به‌حق بترسد و دچار ملاحظات شود (مثل قوه مجریه که در بسیاری از تصمیمات درست دچار ملاحظه شد و آسیب‌های فراوانی بر جامعه تحمیل گردید)، باید منتظر رواج جرم و جنایت، تعدی و تجاوز بود.
🖌️فلسفه جزا بازدارندگی و هزینه ساختن برای مجرمان است که اگر نشد قطعاً جرم و جنایت فراگیر خواهد شد.
🖌️آنان که به بهانه‌های مختلف به اجرای احکام و مجازات ها اعتراض می‌کنند و قرقره فقاهتشان گل می‌کند، خواسته و ناخواسته در ناامنی جامعه شریکند.
🖌️حتی کسانی که در فشارهای اجتماعی مجبور به عفو از مجرمین می‌شوند و با مجرمان هم‌دردی می‌کنند و مفسدفی‌الارض را خاطی و هیجان‌زده می‌نامند و توقع عفو و بخشش را در نهاد جامعه تزریق می‌کنند، همکاران ناامنی‌های فردای جامعه بوده و به نوعی شریک گناهان آنان خواهند محسوب می شوند.
🖌️جالب است که قرار گرفتن خویش را در کنار اهل باطل اصلاً چیزی حساب نمی‌کنند و کلمه حق را به‌راحتی درمورد کسانی که جز باطل نبوده و نکرده‌اند بکار می‌برند! از لامذهب های ناصبی مسلک تا بی دینان حیوان صفت را همراه خویش می‌بینند و احساس خطا نمی‌کنند. واقعاً عجیب است! پناه می‌بریم به خدا از خذلان و گمراهی.
🖌️اگر نیروهای امنیتی در برخورد با مجرمان دچار ملاحظه و نگرانی شدند و اگر قوه قضاییه امنیت و آرامشش را از دست داد و قاضی محل تهدید و توهین قرار گرفت و مجرمان بی‌رویه مورد عفو و رحمت قرار گرفتند همه‌چیز نابود خواهد شد.
🖌️حرف‌های بی‌ربط هم بدتر از جنون و حماقت عمل می‌کند، به مراکز مواجهه سخت با جرم توصیه برنامه‌های نرم و فرهنگی می‌شود و می‌خواهند در میدان عمل با توصیه و نصیحت اهل شهوت و شاید عناد را مهار و کنترل کنند!

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.